وزیر بهداشت درباره افزایش کادر بهداشت و درمان کشور گفت: حدود ۱۳ هزار نیروی جدید را در دو مرحله جذب می‌کنیم که عمده آنها پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی هستند.

به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سعید نمکی وزیر بهداشت، در نشست خبری ویدئو کنفرانسی اظهار داشت: پدیده کووید ۱۹ شیوه جدیدی از زندگی را به ما تحمیل کرده و یکی از موارد این است که روی عزیز خبرنگاران را کمتر می‌بینیم. هرچند خبرنگاران از ابتدا در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و عظمت کار بزرگی که در کشور اتفاق افتاده را به تصویر کشیده‌اند، اعتقاد من این است که یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی در همه کشورها داشتن رسانه‌های پویا و حقیقت‌گویی است که در راستای اعتلای توسعه یافتگی کشور نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان در این روزها مظلومانه تلاش کردند گفت: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها این است که این تلاش‌ها و حقایق این لحظه‌های سخت را به تصویر بکشند. هنوز هم لایه‌های ایثارگرانه زیادی مدفون شده‌اند.
نمکی بیان کرد: رسانه‌ها به مردم این را یاد بدهند که تا زمانی که واکسن موثر نیامده، موثرترین پدیده شستن دست‌ها، رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی است.
جذب ۱۳ هزار نیرو در وزارت بهداشت
وزیر بهداشت درباره افزایش کادر بهداشت و درمان کشور گفت: حدود ۱۳ هزار نیروی جدید را در دو مرحله جذب می‌کنیم که عمده آنها پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی هستند.
وی با اشاره به پرداخت کارانه و اضافه کار کادر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در ۳ الی ۴ ماه آینده مطالبات کادر درمانی را بروز کنیم

منبع : بازار کار


ن : محمد
ت : يکشنبه 26 مرداد 1399
   
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]